Animal Crossing: Let's go to the City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Crossing: Let's go to the City

Beleef avonturen in je dorpje
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het dorpje Huntcity

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimema feb 23, 2009 12:36 pm

Dit dagboek is van:

Naam: Mark
Leeftijd: 25
Ik speel Animal Crossing Wii sinds: 1,5 week

Mijn Animal Crossing (Wii) gegevens:

Naam: Hunt
Dorpje: Huntcity
Mijn beginfruit is: Kersen

Laat ik ook eens proberen bij te houden hoe het er aan toe gaat in Huntcity.

In 1,5 week heb ik met hulp van "AC vrienden" al flink wat bereikt.
Doordat ik al op de 1e dag alle fruitsoorten in bezit had, kon ik snel geld verdienen.
Hierdoor heb ik reeds mijn complete huisje kunnen afbetalen en kan dus bezig zijn met doneren aan het stadje of aanschaffen van meubeltjes.

Op de begane grond heb ik de sneeuwmancollectie (sinds gisteren) compleet staan. 3/4 van de spullen heb ik zelf bij elkaar "gerolt", maar aangezien de sneeuw bijna verdwijnt, heb ik toch aan het eind hulp ingeroepen van buitenaf.
Maar nu is hij compleet en stiekem ben ik er toch super trots op Embarassed

Op de boven verdieping ben ik bezig om de Kiddie serie compleet te krijgen.
Ik raakte hier aan verslingerd toen ik bij Carolina (dorpsbewoner) de stereo zag staan.
Echt super leuk om te zien (felle kleurtjes), dus zodoende ben ik deze gaan sparen.
Aangezien Mariz deze ook spaart, hebben wij elkaar een beetje kunnen helpen en moeten wij dus nog 2 items hiervan.
De stereo kreeg ik trouwens gister bij stom toeval in mijn bezit. Carolina had deze (ivm Flew Market) in de recycling bin gezet cyclops
Gelukkig had ik hem er snel genoeg uit kunnen vissen Smile

De kelder is een bij elkaar geraapt zooitje. Ik heb nog geen leuke ideeen wat ik hiermee zal gaan doen, dus nu staat er een mix van Modern, cabana en andere leuke spulletjes.

Verder woont in mijn dorpje ook mijn vriendin (Daffy / Daphne). Zij is ook druk bezig der huisje af te betalen. De volgende stap voor haar is de bovenverdieping.
Op de begane grond staat de Lovely serie, welke (dankzij Iris) snel compleet zal zijn.

Sinds zaterdag heb ik ook de 2e Nook (en go) staan. Erg handig, want deze is maar liefst tot 1 uur 's nachts open. Kortom, elke avond spelen wij tot een uurtje of 12 AC Twisted Evil

Tot slot moet ik het natuurlijk hebben over het leukste van alles aan AC, de vriendjes!!!
Ik heb toch al vele uren met ze gespeeld en dat is dan ook altijd super gezellig!
Dus bij deze moet ik jullie natuurlijk allemaal bedanken voor de gezelligheid / de hulp en het vele lachen en plezier wat ik met jullie beleef!

Ik ga proberen snel een update te schrijven he! Cool

Maar eerst nog wat leuke foto's:
Ik samen met mijn Belgische vriendinnen Razz
Het dorpje Huntcity TinkyIris

Ik samen met Tinky:
Het dorpje Huntcity Tinky

Ik met mijn NL vriendinnen:
Het dorpje Huntcity RUU_0011
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimewo feb 25, 2009 4:09 pm

Inmiddels zijn we weer 2 dagen verder. De sneeuw is verdwenen en de lente komt der aan.
Ik heb mijn ski outfit dus maar omgeruild voor een Sombrero Laughing

Sinds gisteren heb ik mijn huisje beetje verbouwd, aangezien ik de Kiddie serie inmiddels ook compleet heb. Aangezien ik hier erg weg van ben, is deze naar de begane grond verhuisd en de sneeuwman serie naar beneden.

Boven staat de carnavalserie van Pavé. Ik vrees dat deze snel de kast in gaat, want het is toch lelijk What a Face

Ook heb ik sinds gisteren een nieuwe brug gekregen beneden aan het strand.
Erg makkelijk, want vanaf hier heb je een short-cur naar Nook (& Go) toe.
Gister dan ook gelijk een half miljoen gedoneerd aan de Town, zodat over 1 week de fontein krijg.
(vandaag bevestiging van gelezen).

Verder weer veel gezellige avonden beleefd met iedereen! Super!
Door jullie zal het spel niet snel onder het stof verdwijnen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimedi maa 03, 2009 11:17 am

Na een weekendje weg in Duitsland (zonder Wii) bijgaand weer een update.

Aangezien ik echt te veel meubels in de kast had liggen, heb ik maar een 2e huisje erbij genomen.
Vandaag de aflossing gedaan voor de bovenverdieping, zodat ik morgen de kelder erbij heb.
Nu kan ik tenminste wat meer spulletjes / series gaan stallen in de 2 huisjes.

Wat ik overigens neer ga zetten in het 2e huisje? Tsja, ben er nog niet echt over uit.
Ga eerst denk de Cabana / Green en de wegwerkzaamheden collectie compleet proberen te maken.

Verder afgelopen weekend een mooie HRA beoordeling gehad. Ik kreeg 120.000 punten affraid Cool
Dit vanwege de complete sneeuwman / kiddie en Pavé serie in het huisje.
Kreeg alleen als opmerking dat mijn gouden bankpasje van de tafel af moest Laughing

Verder vliegen (zoals bij iedereen) de vlinders vrolijk in het rond. Staat toch gelijk een stukje gezelliger,
ook al leveren zij voor de verkoop helaas weinig op.

Ben benieuwd wat er deze week nog meer staat te gebeuren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimewo maa 04, 2009 2:41 pm

Vandaag weinig spannends kunnen ontdekken in mijn dorpje...
Of het moet de fontein zijn, die er inmiddels staat....

Vanavond meteen een miljoen doneren voor de windmolen en dan ben ik ook compleet blut Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimevr maa 06, 2009 1:36 pm

Gisteren weer eens te lang AC gespeeld. Het was half 2 alvorens ik naar bed ging Embarassed
Het was dan ook een tegenvaller toen vanmorgen om 8 uur de wekker afliep Mad

Gisteren heb ik in mijn landje de bloemen (tulpen, violen en cosmos) opnieuw neergezet.
Ik heb nu allemaal setjes van 2 gemaakt op een stukje land waar eigenlijk nauwelijks gelopen wordt.
(voor de mensen die mijn landje kennen, boven Nook).
Zo hoop ik eigenlijk iets meer kruisingen te krijgen, voorheen stonden mijn bloemen in 1 grote rij.

Vanmorgen vond ik dan ook al meteen een roze cosmos in mijn landje cheers

Verder heb ik het miljoen voor de windmolen / vuurtoren gedoneerd, waarbij ik dus heb gekozen voor de molen.

Mijn charme voor deze maand is, dat bezoekers bloemetjes moeten planten.
Dus kom je op bezoek, neem meteen wat moois mee zou ik zeggen Cool
Inmiddels heb ik al de volgende bloemen gekregen van bezoekers:
- Tinky; 2 rode rozen
- Liesje, Lotje, Barbara; een paarse tulp
- Eefie; een rood/geel viooltje

Erg leuk dus dat er hybrides worden meegenomen als cadeautjes!
De tulpen van Tinky hebben een speciale plek naast mijn huisje gekregen!

Verder heb ik sinds gisteren de Shark en de Arowana in mijn museum rondzwemmen, gevangen bij Lotje waar het inmiddels al halverwege juni is.

Morgen is mijn Nook wederom dicht voor verbouwing, dus daar gaan mijn lange openingstijden Neutral

Tot vanavond iedereen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimema maa 09, 2009 12:30 pm

Van het weekend weer een paar uurtjes achter de Wii gezeten.
Moet zeggen dat het weer een goed weekend was.
Tot op heden had ik nog nooit een Coulacanth gevangen, nu staat de teller op 3!
Verder een roze tulp der bij, alsmede een gouden bijl.

Inmiddels heb ik ook de Gracie Grace serie compleet in een huisje staan,

Ik vrees dat ik snel het laatste huisje erbij ga kopen, want ik heb nog altijd ruimte tekort Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimedi maa 10, 2009 12:40 pm

Vandaag een kort verslagje, want er is niet veel gebeurd sinds gisteren.
Heb weer 2 mario items uit de ballon geschoten, dus ben nu redelijk aan het opschieten hiervoor!

Verder ga ik vandaag ook de Green serie compleet krijgen, dus dan ben ik alleen nog specifiek op zoek voor de wegwerkers serie en de mario serie.
Kortom, ga denk maar aan het 4e huisje beginnen vanavond, dan kunnen we weer met nieuwe collecties beginnen. Smile

Vanmorgen nog even mijn rozen opnieuw verdeeld over het landje.
Deze stonden in 1 lange rij langs een pad, maar ik merk dat er niks van rozen bij komen.
Kortom, de bloemen staan nu echt flink verdeeld over het land, maar als goed is zijn de "doorgaande wegen" vrij, zodat er weinig kapot gelopen wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimewo maa 11, 2009 2:26 pm

Aangezien het gister weer veel van hetzelfde was, een kort verslagje.
Ik ben weer bij Lotje geweest, waardoor ik weer wat centjes bij elkaar heb kunnen sprokkelen.
Meest bijzondere vangst was toch wederom een Coulacanth, waardoor de teller nu op 4 staat.

Naast de Green serie, heb ik nu ook de Modern serie compleet gekregen.

Daarnaast weer een aantal Mario items erbij, ik moet er nog eentje, de 1-up Mushroom.
Maar deze gaat na de HRA snel de kast in. Wat een geluid maken die dingen Shocked geek

Vanmorgen weer een roze Cosmos gevonden, dus weer een hybride der bij! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimedo maa 12, 2009 12:07 pm

Gister dan eindelijk mijn 4e huisje erbij genomen, dus die ga ik de komende dagen afbetalen.
Hier ga ik de Modern, ruimtevaart en robo serie in proberen te plaatsen.

Verder kreeg ik een leuke verrassing via de post, de 1-up mushroom van de Mario serie! cheers
Deze heb ik nu dus compleet, maar zal volgende week snel de kast in verdwijnen Embarassed

Ook met de vissen ben ik gister weer een stapje verder gekomen.
Zo heb ik bij Lotje (welke in de maand juli zit) de Dorado, Guppy en Killifish gevangen.
Ik moet nog 5 vissen en dan heb ik ze allemaal!

Vanmorgen was ik blij verrast met de windmolen in het dorp!
Komende dagen speel ik iets minder, maar zal toch iedere dag netjes alles onderhouden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitimewo maa 18, 2009 11:34 am

Ik zal nog maar eens een update plaatsen Wink

Afgelopen dagen niet zo veel gespeeld als anders, maar elke dag toch even de belangrijke zaken gedaan, en af en toe op visite bij vrienden.

Van het weekend weinig spannends gebeurd. Mijn 4e huisje is nu afbetaald, zodat ik ook een kelder tot mijn beschikking heb. De Modern serie is compleet op de bovenverdieping, begane grond zet ik dat ruimtevaart thema neer en beneden is toch ineens de Cabana serie geworden.
Van die laatste 2 moet ik nog wel het e.e.a., maar dat komt vanzelf een keertje.

Verder gister eindelijk eens Resetti gevonden in de stad!!! cheers
Het duurt ff, maar dan krijg je ook wat, de zilvere schep!
Het dorpje Huntcity RUU_0022

Verder heb ik nog even op Jacky haar bloemen gepast, aangezien zij met de tijd ging schuiven.
Staat toch erg leuk zoveel bloemen in je landje Very Happy
Het dorpje Huntcity RUU_0021

En nog even een fotootje van aantal dagen terug, de eerste Coulacanth! Cool
Het dorpje Huntcity RUU_0016-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dorpje Huntcity Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorpje Huntcity   Het dorpje Huntcity Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dorpje Huntcity
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vragen????
» Foto's van de layout van je dorpje
» Hometown..een gezellig dorpje (Wii)
» Welke bewoners heb je nu in je dorpje?
» Playa..het gezellige dorpje (Wii)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Crossing: Let's go to the City :: Archieven :: Animal Crossing Archief-
Ga naar: