Animal Crossing: Let's go to the City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Crossing: Let's go to the City

Beleef avonturen in je dorpje
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 vragen????

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
angezankougirl

angezankougirl


Vrouw
Aantal berichten : 1
Naam : Mandy
Dorp : Angel
Registration date : 12-02-10

vragen???? Empty
BerichtOnderwerp: vragen????   vragen???? Icon_minitimeza feb 13, 2010 4:39 pm

Ik had eigenlijk een paar vragen over het spel.

hoe verdien je het snelste geld?
een vriendin van mij heeft dit spel op de DS en belijkbaar krijg je rente op de bankrekening daar als je de datum veranders maar ik rkiujg dit niet op de wii.... En met de schep een steen kapot slaan lukt ook niet:S dus hoe verdien je het snelste geld???


hoe blijft je haar zitten...????
Mischien een hele stomme vraag maar op al jullie fotos zit je haar goed. Ik ga elke morgen naar de kapper in de stad om het weer goed te laten doen want elke morgen als ik opsta in het spel dan zit het waar door de war. Moet je hiervoor een borstel kopen of zo????

Waar moet je de vliegen vangen?
Ik heb een net gekocht om vliegen te vangen maar ik vind helemaal geen vliegen. Het enigste dat ik heb gevangen zijn vuur vliegen maar voor de rest kan ik geen vliegen vinden in elk seizoen niet:S

Alsvast bedankt voor jullie antwoorden
Gr angezankougirl
Terug naar boven Ga naar beneden
demie




Aantal berichten : 10
Leeftijd : 28
Naam : Demie
Dorp : GoldTown
Registration date : 19-03-10

vragen???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: vragen????   vragen???? Icon_minitimevr maa 19, 2010 11:06 am

over die vliegen, je moet als je bijvoorbeeld afval hebt gevangen met vissen.. die op de grond droppen.. en dan paar dagen laten liggen, je krijgt vanzelf een vlieg boven die afval. dan kan je hem vangen met je net drunken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
demie




Aantal berichten : 10
Leeftijd : 28
Naam : Demie
Dorp : GoldTown
Registration date : 19-03-10

vragen???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: vragen????   vragen???? Icon_minitimeza maa 20, 2010 2:55 pm

over die manier van snel geld verdienen ..
je moet dan naar je wii - menu. en dan op het kleine knopje klikken rechts onderin, dan de rechter knop, dan krijg je vanzelf Datum / tijd , zet hem op 01-01-2000, en start het spel op, zet er 50.000 bells op en sluit weer af en ga naaar de wii - menu, dan doe je het zelfde met de tijd en datum.. dan zet je hem op 01-01-2035, dan krijg je een brief van Bellpoint notice , daar staat in dat je 99,999 bells er bij hebt gekregen.
-
je kunt ook geldbomen planten , check mijn andere topic over geldbomen.
-
en met die stenen, dat is 1 willekeurige steen per dag.
je moet zorgen dat er nix om de steen licht /staat.
dan moet je 1 vakje zegmaar vanaf de steen een kuil graven, en 1 der naast / boven
en dan nog 1 der naast / onder. dan krijg je een rechte lijn 1 vakje van de steen vandaan , ga dan voor de steen staan , tussen de steen en de kuil.
dan sla je met je schep tegen de rots, als dat daar niet lukt, meot je een andere steen zoeken. en dan komt er vanzelf geld uit,
-
je kan ook gaan vissen in de winter dan komen er goede vissen.
-
of als je cocosnoten heb geplant , kan je die voor 500 bells perstuk verkopen.
-

ik hoop dat het gaat lukken met de stenen enzo ,
veel succes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Guido




Man
Aantal berichten : 8
Leeftijd : 40
Naam : Guido
Dorp : Lazytown
Fc : 5199-7775-9869
Registration date : 13-09-10

vragen???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: vragen????   vragen???? Icon_minitimema sep 13, 2010 2:35 pm

Die manier van geld verdienen ben ik al vaker tegengekomen.
Maar is het niet zo dat als je die datum zover verzet en dat een paar keer doet om geld mee te verdienen dat je hele dorpje veranderd en dat mensen verhuizen?

Als er verder geen gevolgen aanzitten wil ik dat ook wel doen, maar anders vind ik het zonde van wat ik heb opgebouwd :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
klokklok

klokklok


Man
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 27
Naam : stefan
Dorp : maurik
Fc : 2708-2312-3150
Registration date : 18-08-10

vragen???? Empty
BerichtOnderwerp: dorpje   vragen???? Icon_minitimema sep 13, 2010 6:05 pm

mijn vriend heeft dat ook gedaan op zijn ds hij heeft heel veel geld maar super veel onkruid dus is niet zo handig. Very Happy What a Face clown Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Maple
Admin
Admin
Maple


Vrouw
Aantal berichten : 297
Leeftijd : 49
Naam : Margaret
Dorp : Suntown* (Ds)
Fc : -
Registration date : 25-11-08

vragen???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: vragen????   vragen???? Icon_minitimema sep 13, 2010 11:46 pm

Je hebt kans dat je bewoners verhuisd zijn en idd het onkruid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalcrossing.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





vragen???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: vragen????   vragen???? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vragen????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Crossing: Let's go to the City :: Animal Crossing: Let's go to the City :: Tips en hulp-
Ga naar: