Animal Crossing: Let's go to the City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Crossing: Let's go to the City

Beleef avonturen in je dorpje
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 welkom in foxytown

Ga naar beneden 
AuteurBericht
jessica_25

jessica_25


Aantal berichten : 9
Registration date : 04-09-10

welkom in foxytown Empty
BerichtOnderwerp: welkom in foxytown   welkom in foxytown Icon_minitimeza sep 04, 2010 2:07 am

naam: jessica
dorp: foxytown
wii

ik speel dit spel sinds een jaar. ik ben al best ver. ik hoef nog maar 1 vis te vangen. maar daarvoor moet het regenen helaas. vanavond heb ik al weer mijn schorpioen gemist. echt met die beesten heb ik geen geluk. ondertussen heb ik bomen geplant etc.

mijn bewoners zijn:
peanut ( maar die wilt verhuizen) eekhoorn
vesta schaap
mott leeuw
bones hond
genji kat ofzo
freya wolf
avey arend
rasher zwijn
bree de muis
deena eend

ze zijn allemaal wel leuk
dit is het voor nu

jessica
Terug naar boven Ga naar beneden
jessica_25

jessica_25


Aantal berichten : 9
Registration date : 04-09-10

welkom in foxytown Empty
BerichtOnderwerp: 5 september   welkom in foxytown Icon_minitimezo sep 05, 2010 5:18 pm

hoihoi

gistermiddag druk gehad. ik had de hele middag iemand op bezoek. en ik was bij haar in het dorp. het was wel super gezellig. en ik heb een aantal vissen gevangen voor mijn museum. dus het was absoluut goed.
maar flink bezig geweest met planten van bloemen. ik een paar weken geleden paden gemaakt. zodat mijn gras terug kan groeien. het gaat al goed. want je ziet al overal groene puntjes. en dus het komt terug.
peanut wil nu echt verhuizen. ik laat hem maar gaan. ik hou wel van verandering.

het regende vandaag. dus ik probeerde mijn coelacant te vangen. maar nog niet gevonden. wel 1 vis gemist. dus misschien is dat wel mijn eigen schuld. ik heb weer bloemen gekocht bij nook. om te planten.
helaas joan gemist want ik wa sniet op tijd wakker. hopelijk volgende week.

jessica
Terug naar boven Ga naar beneden
jessica_25

jessica_25


Aantal berichten : 9
Registration date : 04-09-10

welkom in foxytown Empty
BerichtOnderwerp: weer een dag   welkom in foxytown Icon_minitimezo sep 12, 2010 7:24 pm

hoihoi

het groen op mijn dorp komt terug. echt het gaat zo de goede kant op.
alweer een vis erbij in mijn museum. dus ik hoef nog maar drie vissen en dan ben ik er. dan is alles compleet.

vandaag naar joan geweest voor turnips. dus ik kan weer geld verdienen.
in plaats van peanut is victoria gekomen. zij is wel leuk dus ik ben zeer tevreden. en zij ook.

met al mijn bezoekers gaat het goed. ik speel vaak met suusje. en dat is vaak wel gezellig. we hebben ook allebei wii speak. dus we kletsen wat af en helpen elkaar met vissen en insecten enzo.

ik ben elke dag bezig met mijn bloemen etc. maar ik heb nog steeds geen perfect town. das wel een beetje jammer. maar het komt vanzelf

voor de rest weinig bijzonders meegemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





welkom in foxytown Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in foxytown   welkom in foxytown Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
welkom in foxytown
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foto's van bezoekjes aan andere dorpjes
» Friendcodes topic
» Welkom in Suntown (Ds)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Crossing: Let's go to the City :: Creatief :: Dagboeken-
Ga naar: