Animal Crossing: Let's go to the City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Crossing: Let's go to the City

Beleef avonturen in je dorpje
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Naar welk spel kijk je uit?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maple
Admin
Admin
Maple


Vrouw
Aantal berichten : 297
Leeftijd : 49
Naam : Margaret
Dorp : Suntown* (Ds)
Fc : -
Registration date : 25-11-08

Naar welk spel kijk je uit? Empty
BerichtOnderwerp: Naar welk spel kijk je uit?   Naar welk spel kijk je uit? Icon_minitimedo feb 19, 2009 2:55 pm

Naar welke nieuwe game kijk jij uit?

Ik naar: Broken Sword: Shadow of the Templars.

Broken Sword: Shadow Of The Templars - The Director's Cut is een remake van het fantastische eerste deel uit de Broken Sword-reeks. Deze vier games kwamen eerder uit voor de PC en PlayStation 1. Dit eerste deel vertelt het verhaal van George Stobbart, een gewone man op vakantie in Parijs. Daar ontsnapt hij ternauwernood aan een bomexplosie buiten een café. George besluit dit te onderzoeken en ontdekt dat er veel meer achter deze aanval schuilt dan werd gedacht.

Deze versies bevatten nieuwe puzzels, die gebruik maken van de Wii- en DS-features. De graphics zijn opgepoetst en worden verzorgd door Dave Gibbons. Deze striptekenaar is vooral bekend van de strip “Watchmen”, welke verfilmd word.

Broken Sword werd geroemd om zijn fantastische cutscenes, handgetekende achtergronden en animaties. Daarnaast bood de game een boeiend verhaal en slim in elkaar gestoken puzzels.

Bron: jouw games

Ik heb de pc versie een aantal jaren geleden gespeelt en die beviel me erg goed.
Er komen puzzels in voor en je moet veel dingen ontdekken.
Het hele verhaal steekt mooi in elkaar.

Hij komt uit voor de Wii en Ds.
Denk dat ik de Ds versie ga nemen, omdat ik daar toch de laatste tijd meer opzit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalcrossing.actieforum.com
 
Naar welk spel kijk je uit?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kijk eens wat ik heb!
» Het Abc spel
» Keuze spel
» spullen van ds naar wii?
» Boek: Welk boek lees je nu?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Crossing: Let's go to the City :: Kletshoekje :: Games-
Ga naar: