Animal Crossing: Let's go to the City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Crossing: Let's go to the City

Beleef avonturen in je dorpje
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoeveel Bells heb je op de bank staan?

Ga naar beneden 
+3
Tessa1986
*wen*
Maple
7 plaatsers
AuteurBericht
Maple
Admin
Admin
Maple


Vrouw
Aantal berichten : 297
Leeftijd : 49
Naam : Margaret
Dorp : Suntown* (Ds)
Fc : -
Registration date : 25-11-08

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimema feb 02, 2009 7:22 pm

Hier kun je vertellen hoeveel Bells je op de bank hebt staan.
En waar je voor aan het sparen bent.

Ik heb nu 43.000 bells op de bank staan.
Ik spaar eerst voor de volgende uitbreiding, moet dus nog 120.000 Bells betalen.
En daarna ga ik sparen voor de Prinses serie. De goedkoopste dingen ervan tenminste. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalcrossing.actieforum.com
*wen*

*wen*


Vrouw
Aantal berichten : 7
Naam : *wen*
Dorp : manchest
Registration date : 21-01-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimema feb 09, 2009 12:33 am

Ik heb op dit moment er niet zoveel op staan. Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest voor de brug en fontein. Die heb ik inmiddels, maar nu wil ik graag snel de vuurtoren. Dus ben me gek aan het doneren. Als de vuurtoren in aanbouw is, ga ik voor de kelder in mijn huisje en daarna ga ik al het geld besteden aan het compleet maken van series meubelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa1986

Tessa1986


Vrouw
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 37
Naam : Tessa
Dorp : Emmel
Registration date : 01-03-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimezo maa 01, 2009 6:54 pm

Ik heb een vraagje over hoe je bells kan verdienen. Ik weet dat je kan vissen en insecten inleveren bij de winkel, maar wat kan je doen met de fossielen? Ik heb er eentje ingeleverd bij het museum, maar daar krijg je dus geen bells voor?

Hoe zit dit?

Ook heb ik begrepen dat je vissen kan doneren aan het museum? krijg je daar ook bells voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maple
Admin
Admin
Maple


Vrouw
Aantal berichten : 297
Leeftijd : 49
Naam : Margaret
Dorp : Suntown* (Ds)
Fc : -
Registration date : 25-11-08

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimezo maa 01, 2009 8:02 pm

Als je vissen doneert aan het museum krijg je er geen geld voor. Dan zul je ze dus gewoon moeten verkopen bij Tom Nook.
Fossielen daar heb ik al uitleg over gegeven in het andere topic.

Je kunt bells verdienen door bv:

1. Fruitbomen te planten. Je standaard fruit brengt 100 bells per stuk op. Ander fruit 500 Bells per stuk.
2. Idd vissen en insekten te verkopen en de fossielen, als je die eerst hebt laten nakijken bij het museum.
3. Op zondag komt Joan langs smorgens, die heeft Turnips bij. Koop die (Als je genoeg geld hebt) en wacht totdat Nook er genoeg voor betaald. Meestal is ruim boven de 100 bells al heel wat bij Nook. Turnips in je huisje op een tafel leggen zodat ze niet gaan rotten. (Dat heb ik tenminste gelezen).
4. Ik kijk elke dag bij de poort, bij de linker bewaker en dan lost and found. Die heeft ooit meubels of andere dingen, die kun je dan als je ze niet mooi vindt ook verkopen. Ook bij de Townhall heb je een recycle bak. Daarin zitten soms ook dingen die je eventueel zou kunnen verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalcrossing.actieforum.com
Bonny

Bonny


Vrouw
Aantal berichten : 19
Leeftijd : 77
Naam : Anja
Dorp : Myka Town
Registration date : 20-01-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimezo maa 01, 2009 9:36 pm

De knollen kon je bij de DS op tafel weken lang bewaren , maar dat werkt bij de Wii niet.
Hier kan je ze op de grond leggen maar binnen een week verkopen.
Op tafel rotten ze ook.
Ik leg ze zelf gewoon voor de winkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa1986

Tessa1986


Vrouw
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 37
Naam : Tessa
Dorp : Emmel
Registration date : 01-03-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimezo maa 01, 2009 10:29 pm

Bedankt! Hier kan ik zeker wat mee! cheers

Ik had gister een kokosnoot gevonden bij het water (strand) maar die verkocht bij Nook.

Maar nu heb ik dus gelezen dat je die beter kan planten en dat er dan een boom uit komt en je zo steeds meer ander fruit kan krijgen.

Moet je ook maar net weten.

Ik heb op dit moment 12.000 bells. En ik moet nog 86.000 aflossen voor mijn huisje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimedi maa 03, 2009 11:10 am

Zo sta je gister nog op 1,4 miljoen.
Vanmorgen stond de teller op 850.000,--
Pfff, wat kan het toch hard gaan Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Maple
Admin
Admin
Maple


Vrouw
Aantal berichten : 297
Leeftijd : 49
Naam : Margaret
Dorp : Suntown* (Ds)
Fc : -
Registration date : 25-11-08

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimewo maa 04, 2009 11:01 pm

Bonny schreef:
De knollen kon je bij de DS op tafel weken lang bewaren , maar dat werkt bij de Wii niet.
Hier kan je ze op de grond leggen maar binnen een week verkopen.
Op tafel rotten ze ook.
Ik leg ze zelf gewoon voor de winkel.

Ok dank je.
Zal ik ze voortaan ook op de grond leggen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://animalcrossing.actieforum.com
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimedo maa 05, 2009 11:41 am

En nu staat de teller bij mij nog maar op 4.000 cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
nicvandijk

nicvandijk


Vrouw
Aantal berichten : 14
Leeftijd : 41
Dorp : Sydney
Fc : 3008-3336-5114
Registration date : 15-02-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimema maa 09, 2009 7:37 pm

Ik heb nu 260.000. ik ben aan het twijfelen of ik eerst mn huis af betaal of dat ik één mooi meubel van de pricess serie koop OF ik wat ga doneren.. zucht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunt




Man
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 40
Naam : Hunt
Dorp : Huntcity
Fc : 2621-7844-2629
Registration date : 19-02-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimedi maa 10, 2009 11:19 am

@ Nic: Uiteraard aan jou de keuze, maar ik zou niet 1 los item van de princess serie kopen.
Tenzij je hem al bijna compleet hebt natuurlijk.
Aangezien over een paar dagen hier de uitverkoop begint, heb je wellicht kans dat je de princess serie niet meer helemaal compleet krijgt.

Bij mij staat de teller nu weer op 400.000 Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
nicvandijk

nicvandijk


Vrouw
Aantal berichten : 14
Leeftijd : 41
Dorp : Sydney
Fc : 3008-3336-5114
Registration date : 15-02-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimema maa 30, 2009 4:25 pm

Ik heb voor het eerst een miljoen op de bank staan!! Mede dankzij een andere ACWW speelster waar ik mn peren altijd in mag leveren ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonny

Bonny


Vrouw
Aantal berichten : 19
Leeftijd : 77
Naam : Anja
Dorp : Myka Town
Registration date : 20-01-09

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimema maa 30, 2009 10:01 pm

Is gezellig om je op bezoek te hebben Nicole Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
klokklok

klokklok


Man
Aantal berichten : 13
Leeftijd : 27
Naam : stefan
Dorp : maurik
Fc : 2708-2312-3150
Registration date : 18-08-10

Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: bank   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitimedo sep 23, 2010 6:11 pm

ik heb nu 8000000 op me bank staan dankzij guido van deze site Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel Bells heb je op de bank staan?   Hoeveel Bells heb je op de bank staan? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoeveel Bells heb je op de bank staan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraagje over bells en het museum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Crossing: Let's go to the City :: Animal Crossing: Let's go to the City :: Algemeen-
Ga naar: