Animal Crossing: Let's go to the City
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Crossing: Let's go to the City

Beleef avonturen in je dorpje
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Santana's town

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: Santana's town   Santana's town Icon_minitimedo jan 29, 2009 9:51 pm

Dit dagboek is van:

Naam: Iris
Leeftijd: 36 jaar
Ik speel Animal Crossing Wii sinds: sinds 8 januari ongeveer


Mijn Animal Crossing (Wii) gegevens:

Naam: Iris
Dorpje: Santana
Friendcode: 5026-8977-7394

Mijn beginfruit is:

Sinaasappelen

Bewoners in mijn dorpje op dit moment:

- Amber (dit is men dochter)
- Queenie (mijn favo bewoonster)
- Grizzly (mijn brommende beer, er is altijd wel iets met hem)
- Rosie
- Eunice
- Ed
- Al
- Tank (Nieuwe bewoner sinds 3/2/2009)
- Freya
- Gala
- Kabuki (Vind ik ook een hele leuke)

Bewoners die mijn dorpje verlaten hebben:
- Pate

Fruit aanwezig:
Perzik, appel, kokosnoot, kersen en peren


Laatst aangepast door Santana op wo feb 04, 2009 9:54 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santana's town   Santana's town Icon_minitimezo feb 01, 2009 1:55 am

Dankzij Tinky heb ik alle fruitsoorten in mijn dorpje.
Dit wou ik toch maar eens vermelden.

Vandaag ben ik nog niet in mijn dorpje geweest want ik voel me iets te belabberd maar denk wel dat ik nog eventjes langs ga gaan want zoals altijd zit ik toch te popelen om eens rond te crossen in mijn dorp.

Gisteren wel langs geweest en toen had ik mijn eerste bovenverdiepje dat heb ik al snel eventjes opgesmukt met de reeds verkregen modern meubeltjes (heb ze wel nog niet allemaal).
Op mijn gelijksvloer heb ik de cabana set (ook nog niet volledig maar toch bijna).

Vind men huisje er al heel leuk uit zien en hoop dan snel ook alle verdiepingen te hebben zodat ik nog meer in mijn huisje kan zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: 2-2-2009   Santana's town Icon_minitimedi feb 03, 2009 10:56 am

Tinky is eerst op bezoek geweest met wat meubeltjes die ik besteld had en heb haar dan ook het afgesproken bedrag betaald. Ze vond men huisje er heel mooi uitzien en uiteraard was ik daar heel trots op.
Daarna ben ik meegegaan naar Tinky's dorpje en haar huisje ziet er ook weer uit om te stelen Very Happy.
Ook Liesje kwam op bezoek bij Tinky en we hebben wat gepraat nog eens bij Nook langs geweest en bij de sisters geweest, een paar visjes gevangen, Tinky en ik hebben geruild zij de modern table en ik de modern (ben de naam vergeten :p)

Tinky voelde zich niet lekker en was moe daarom hebben we haar laten slapen. Dan is Liesje nog eventjes bij me op bezoek geweest en hebben we nog wat gevist bij Nook langs geweest nog een beetje gegrapt met dingen van bij de sisters en dan is ook Liesje gaan slapen.

Daarna heb ik nog al mijn bloemetjes water gegeven want nee hoor het kruisen lukt me maar niet dus zal het daaraan wel liggen. Waar ik onkruid zag staan heb ik het uitgetrokken en Liesje had het ook al gedaan waar ze het zag staan. Heb al mijn fosielen opgegraven en naar blathers gegaan om ze te herkennen en degene die ik nog niet had gedoneerd. Ben dan nog eventjes langs geweest in de stad Redd had niet veel speciaals maar heb het allemaal gekocht omdat het al dagen hetzelfde is, Grace was dicht en de HRA ook. Ben nog eens langs geweest in het theater maar niks nieuws bekomen.... Jammer want ik wil zo graag lieve emoties...
Terug gekomen in mijn dorpje stond Eunice daar ze wou hide and seek spelen en heb dat dan nog gedaan voor ik slapen gegaan ben. Een goeie tip als je hide en seek doet neem je katapult zo vind je iedereen binnen de tijd door af en toe iets de lucht in te schieten dan zie je een stuk meer op de grond Wink. Dus gewonnen en umboild gekregen en nog een tapijt gekregen van Queeny (men favo bewoonster). Opeens hoorde ik een ballon ben die dan nog gaan opzoeken met men zilveren katapult en ja hoor! Wat hing daar in de lucht... 3 gouden ballonen met een gouden katapult! Die zijn we nu dus ook rijker! JEUJ!

Dankzij Tinky heb ik ook de Mole Cricket kunnen vangen! Dank je Tinky!

Zo dat is de gebeurtenissen een beetje in mijn dorpje van gisteren 2 februari.

Ohja als jullie iets willen plaatsen voel jullie vrij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: 3/02/2009   Santana's town Icon_minitimedo feb 05, 2009 11:51 am

Op dinsdag 3/02/2009 ben ik eens in men dorpje rondgegaan, fossielen gezocht, mijn bloemen water gegeven want ja wil zo graag Hybrides. Mijn money stone gezocht en ik had afgesproken met Wulf voor mijn spulletjes die ik had van de snowman serie om ze aan hem te verkopen dus heb ik na al het werk mijn poortje opengezet.

Tinky is op bezoek gekomen en ook Mariz en Faiith. Jammer dat Tinky niet lang kunnen blijven is want ze voelde zich niet zo lekker. Nadat Tinky was weggegaan heb ik samen met Mariz en Faiith een viswedstrijdje gedaan en ja hoor dat was heel leuk. Voor de winnaar had ik een barbeque en 500 bells als prijs gezegd maar nu wou het toch lukken dat ikzelf gewonnen heb. Heb van Mariz een mooie monocle bril gekregen en van Faiith 10.000 bells. Ietsje later is Faiith weggegaan.

Mariz is dan ook vertrokken want ze moest heel vroeg opstaan (ik ook maar ja ben dan ook super verslaafd aan het spel). Een beetje later is dan Normy langsgekomen en vond dat men huisje heel wat anders en verbeterd was Very Happy. Nogal trots heb ik hem bedankt. Toen is Normy naar Liesje vertrokken en dat heb ik ook gedaan. Daar ook eventjes een viswedstrijdje gedaan en daar heeft Normy gewonnen.

Normy heeft zijn poortje dan ook eens opengezet zodat Liesje en ik nog eens langskonden komen in zijn dorpje en het is daar ook heel fijn want daar is het zomer. Dus wat nieuwe visjes gevangen waaronder ook een HAAI !! Ja ja jullie lezen het goed een haai! En een paar nieuwe insecten. Die ben ik nadien allemaal netjes gaan doneren in het museum en Blathers was natuurlijk heel gelukkig.

Ohja vandaag een nieuwe bewoner bijgekregen Tank is zijn naam het is een soort neushoorn. En Al is ziek dus die heb ik medicijnen gegeven maar hij was nog niet genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: 4/02/2009   Santana's town Icon_minitimedo feb 05, 2009 12:10 pm

Gisteren 4/02/2009 niet zo heel veel gedaan in mijn dorpje want ik was doodop. Savannah was in mijn dorpje voor oude tapijten op te halen, anders is het steeds behangpapier maar deze keer niet.

Ik ben eens men dorpje rondgegaan de money stone gezocht. De fossielen gezocht maar vond er maar 2. Vond ook maar 2 stukjes onkruid, maar viel ook steeds in slaap. Heb men bloemetjes water gegeven en zag tot men groot plezier dat ik eindelijk een bloem gekruist heb! JEUJ! Ik was helemaal over het dolle heen!

Ben dan ook eens bij Al geweest en die was nog steeds ziek dus bij Nook nogmaals medicijnen gaan kopen en heb hem die gegeven. Maar had niet de indruk dat hij nu zou genezen zijn.

Ed heeft me gezegd dat hij gaat verhuizen, hoop van niet en heb geprobeerd hem tegen te houden dus hoop dat het lukt.

Queenie wou een nieuwe geheime begroeting tussen ons twee dus die heb ik haar maar gegeven zo is ze ook weer gelukkig die ondeugende vogel Wink.

Daarna het spel afgesloten want viel steeds in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: Overzicht van een paar dagen...   Santana's town Icon_minitimezo feb 08, 2009 12:40 pm

Hoi iedereen, sorry maar het lukt me blijkbaar niet om dagelijks te schrijven. Foei van mij, ik weet het maar hoop dat jullie het toch fijn zullen vinden om het verhaal in men dorpje te blijven volgen...

5/02/2009

Eventjes gespeeld en heb ook voor Maple een paar Regal meubeltjes gekocht. Die heb ik voor haar gekocht want haar zoontje had haar dorpje gewist dus was ze alles kwijt en moest ze dus helemaal opnieuw beginnen en dat vond ik wel jammer voor haar!

Ben men dorpje rondgegaan, onkruid uitgetrokken, fossielen gedoneerd en dan mijn eerste en enige Hybrid geplukt en in mijn huisje gezet! Die koester ik als mijn kostbare bezit. Het is een oranje roos geworden, en ze is zo mooi!

Heb nog gespeeld met Tinky, Mariz en Liesje. Ook Normy is nog eventjes langsgeweest. Ben nog eens naar de stad gegaan en daar had redd het bijzettafeltje voor de Modern serie en die had ik nog niet dus heb ik die maar gekocht. Ook heb ik het schilderij gekocht en wat bleek.... het was een ECHT!! Dus nu heb ik 2 schilderijen in het museum hangen! Natuurlijk ben ik heel gelukkig want heb al pech gehad met Redd's schilderijen. 2 valse en 2 echte tot nu toe!

6/02/2009

Ik ben eventjes bij Maple op bezoek gegaan om haar dorpje te bewonderen en het is een mooi dorpje aan het worden. Daarna is zij bij mij langsgekomen en heb ik haar de Regal spulletjes gegeven en nog heel wat fruit, ze moest wel een paar keer over en weer naar haar dorpje om haar zakken te ledigen. Ze was heel gelukkig en ik wou niks voor de spullen want vind het echt sneu voor haar dat ze helemaal opnieuw moest beginnen. Dus dit is mijn cadeautje voor haar als troost! Heb ook gehoord dat het fruit goed groeit dus dat doet mij een groot plezier! Ook Liesje is opnieuw begonnen maar zij heeft haar dorpje gehouden en haar poppetje verwijderd want ze vond het niet zo een leuk poppetje, gelukkig is ze nu heel wat tevredener. Ook Tinky is nog langsgekomen maar het was op zich een vrij rustige avond qua bezoek bij mij of ik bij iemand anders.

7/02/2009

Vanmorgen een beetje gespeeld en heb Normy op bezoek gehad samen met nog iemand maar daar ben ik de naam van vergeten dus sorry hiervoor! Ik baalde een beetje omdat ik nog steeds de bovenverdieping niet afbetaald had en nog geen kelder kon aanvragen bij Nook. Toen heeft Normy voorgesteld me het bedrag te lenen en daar ben ik akkoord mee gegaan en heb gezegd dat ik alles terug betaal met interest! Hij zei wel jaja maar daar hou ik me wel aan! Geen schulden voor mij... Niet bij Nook en ook niet bij een andere speler. Dan rond 23.30 het spel opgestart en aangezien ik een paar uur eerder speel, dus was alles nog open en kon ik ook een liedje aangevraagd bij K.K. Slider en in men installatie gestoken. Alles netjes gedoneerd, gevist en dan is tinky op bezoek gekomen en ietsje later wulf ook nog. Dan zijn Tinky en ik nog eens op bezoek geweest bij Wulf en moet zeggen wow wat een mooi dorpje! Mijn welgemeende felicitaties. Ook heb ik zijn ontwerp voor de padden gekocht zodat ik nu ook mooie paden kan leggen in mijn dorpje want ik zou ook willen dat mijn bezoekers enkel nog op de paden lopen zodat alles mooi blijft en ze niet in mijn bloemen lopen.

Ik ga het hierbij laten, misschien nog tot straks en anders tot morgen iedereen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: 8/02/2009   Santana's town Icon_minitimema feb 09, 2009 12:13 pm

Wat is er gisteren op 8/02/2009 gebeurd in men stadje...

Het was vrij vroeg toen ik mijn dorpje inkwam voor mijn doen dan toch. Op zoek naar Joan voor turnips te kopen heb ik ondertussen men bloemetjes water gegeven en ben ik eens langs geweest bij de sisters en Nook maar bij Nook stonden al veel spulletjes die ik had maar heb ze dan toch gekocht om het een speciale point dag was. Ook heb ik opnieuw alle bloemetjes gekocht want ja als je er 50 gekocht hebt dan krijg je namelijk een zilveren gieter. Daarna weer afgesloten.

'S middags opnieuw men dorpje ingegaan. Toen heb ik Remco en Normy op bezoek gekregen. Een tijdje later ben ik naar Normy gegaan om daar te gaan vissen en insecten te gaan vangen want oh ja daar is het zomer! Wat een mooie tijd is dat! Alles staat in volle bloei en er zijn prachtige vissen en insecten. Zo heb ik nu dus een neon tetra, een zoetwater kreeft, een kikker een sprinkhaan en nog een paar andere insecten en vissen bij! Ze staan heel mooi in het museum. Ook heb ik twee mooie designs waarvoor dank aan Wulf en Normy om op de grond te leggen. Zo leg ik daar nu paden mee aan en ook een put, kan het moeilijk verwoorden maar als je het zou zien dan begrijp je wat ik bedoel. Daarna opnieuw afgesloten want ja ik ben hier niet alleen uiteraard...

'S avonds (lees heel laat) nog eventjes mijn dorpje ingewandeld en toen kreeg ik Wulf op bezoek. Die had mooie geschenkjes voor me mee van Kerstmis (Als echte kerstfreak in het echte leven was ik hier super gelukkig mee!).
Dan ben ik nog eventjes bij Mariz geweest en daar was ook Liesje en daar is ook Jizzah aangekomen en ook Tinky stond al te wachten om binnen te mogen. We hebben van Jizzah een mooi geschenk gekregen namelijk heel veel bells (voor mij is dat toch al veel!) Daarmee heb ik netjes mijn brug gaan betalen en toen ik in men brievenbus keek zat er een brief in van de seeds... dat ze me bedankten en dat er een geschenkje bijzat. Vol ongeduld heb ik het pakje geopend en ja hoor! Daar was men zilveren gieter! Trots heb ik die ook aan iedereen laten zien.

Ziezo dat was het weer voor vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Santana




Vrouw
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Naam : Iris
Dorp : Santana
Fc : 5026-8977-7394
Registration date : 26-01-09

Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: 9/02/2009   Santana's town Icon_minitimedi feb 10, 2009 4:01 pm

Wat is er allemaal gebeurd en gedaan op 9/02/2009 wel dat ga ik jullie nu vertellen.

Ik had een veiling gewonnen bij Wulf en heb dan met hem afgesproken om bij me te komen, het was een zeldzaam stuk die niet in Europa kan verkregen worden en heb er netjes mijn 500.000 bells voor betaald. Uiteraard ben ik heel fier over dit stuk en staat het mooi in mijn huisje.

Als men nu binnenkomt in mijn dorpje heeft men aan de poort een hele straat en in het midden een rioolput. Is wel leuk om te zien alleen is het jammer dat de lijnen zo een beetje vloeien in het spel en het lijkt alsof je zat bent . Nu ja is ook een manier om je dronken te voelen zonder alcohol hahaha.

Na het bezoek van Wulf ben ik eens langsgegaan bij Remco en het is een hele mooie stad. De verwelkte bloemetjes heb ik water gegeven want het is toch jammer dat ze er zo verwelkt bij staan, en dan kan je uiteraard er ook geen Hybrids mee kweken. Een goeie tip ook al zeggen ze dat je enkel de verwelkte bloemen moet water geven van ze toch alle dagen een beetje water te geven want dan verwelken ze nooit.

Heb twee delen bomen gehakt om mijn bloemen beter te kunnen schikken voor Hybrids, nu zal ik zowieso te weinig bomen hebben voor Pelly en het perfecte dorpje maar ach... ik wil zo graag Hybrids. Ben bij Liesje langsgeweest en het was wederom heel gezellig samen met Tinky en Jeannette, maar eerst waren we met zijn allen bij Tinky geweest, ik had ook een bezoeker mee bij Tinky want Katie was haar mama kwijt en die was in Everland (Tinky's dorpje) nadien is dan iedereen nog eens langsgekomen bij mij omdat Nook nog open was. Liesje heeft me dan geholpen met een deel van mijn bloemen samen te zetten. We hebben ze niet allemaal gedaan want dat was te veel werk dus zetten we dat morgen (10/02) of in ieder geval ik dat allemaal goed. Liesje was moe en ging slapen, Jeanette en Tinky waren al weg. Dan heb ik men dorpje ook wel te rusten gezegd en heb dan afgesloten.

Morgen weer meer vanuit Santana's Town!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.irba.be
Gesponsorde inhoud





Santana's town Empty
BerichtOnderwerp: Re: Santana's town   Santana's town Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Santana's town
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Crossing: Let's go to the City :: Archieven :: Animal Crossing Archief-
Ga naar: